Skip to the main content.

(Kost)effektiv IT-support for alle

Outsourcing der øger bundlinjen og giver tilfredse medarbejdere

Codeex > Services > Codeex care > Slutbruger support

Effektiv IT-support

Få det fulde overblik over Codeex Care Servicedesk 

Download her

IT-support der gør en forskel

IT er hjertet i enhver moderne virksomhed. Når driften kører glat, mærker man det næppe. Men opstår der problemer, så er melder de negative konsekvenser sig omgående: Brat faldende effektivitet, utilfredse medarbejdere, overskredne deadlines og mangelfulde leverancer. I disse situationer er kompetent og effektiv IT-support afgørende.

Codeex Care Servicedesk er en løsning, hvor virksomheden får tilknyttet et erfarent ekspertteam, der fungerer som virksomhedens forlængede IT-afdeling. Med ét kontaktpunkt for alle IT-relaterede henvendelser er man som virksomhed garanteret hurtig respons på brugerproblemer.

Er der brug for inddragelse af tredjepartsleverandører, slipper man desuden for den besværlige koordination og kommunikation.

Alt i alt betyder det, at IT-afdelingen får meget mere tid til at fokusere på vækst og udvikling.

Vores løsning er ikke blot effektiv, men også gennemsigtig. Via vores ITSM-portal får I overblik over supporthistorik, statistik og dokumentation – alt sammen designet til at give jer fuld kontrol og indsigt.

Fordelene

Centraliseret support

Èt kontaktpunkt for alle

Hurtig respons

Dedikeret team med systemkendskab

Overblik og kontrol

Historik, dokumentation og statistikker

Effektiv drift via skræddersyede løsninger

Codeex Care Servicedesk er bygget op omkring en række tekniske løsninger og værktøjer, der sikrer en problemfri IT-drift. Vores team er specialiseret i at levere support til både brugere og IT-afdelinger, så vi kan håndtere alt fra grundlæggende fejlretning til mere avancerede udfordringer.

Med vores ITSM-portal får I en enkel og intuitiv platform, hvor I kan følge med i supportaktiviteter, se statistik og opdatere dokumentation. Dette giver jeres IT-afdeling de nødvendige værktøjer til at arbejde proaktivt og træffe beslutninger baseret på data. I får blandt andet:

  • Hurtig fejlfinding via fjernstyring og direkte adgang til eksperter.

  • Koordination og eskalering til tredjepartsleverandører for en gnidningsfri løsning.

  • Brugeradministration og adgangsrettigheder, inkl. Microsoft 365-opsætning og vedligeholdelse.

Jeres skræddersyede kundeportal giver desuden løbende overblik over:

  • Alle afsluttede support-, drifts- og konsulentsager.

  • Statistikker over incidents og service requests.

  • Al dokumentation og beskrivelse af alle procedurer.

For brugerne og IT-afdelingen er codeex Care Servicedesk lig med hurtig og professionel løsning på alle problemer. Lige fra file-restore, nye passwords, tildeling af brugerrettigheder, fejlsøgning på alt perifært udstyr, licensadministration, håndtering af spamfilters og meget meget mere.

Codeex Care Servicedesk

Du kan hente den fulde oversigt over indholdet i Codeex Care Servicedesk her

IT support der understøtter væksten

Outsourcing af IT-support handler om mere end at spare tid – det handler om at vælge en partner, der forstår jeres og kan levere en løsning, der understøtter jeres vækst ved at sikre stabil drift og fleksibiliteten til fremtidige behov.

Vil du vide mere om, hvordan Codeex Care Servicedesk kan støtte din organisation og dine kolleger, så er du altid velkommen til en uforpligtende kop kaffe.





Kenneth Westergaard
Director, Services

+45 2523 1453
kw@codeex.dk
 

Blog

3 min read

Part 4: Enhancing Security with Cisco Duo

Multi-factor authentication (MFA) significantly enhances security by requiring multiple forms of verification before...
2 min read

Part 3: Understanding the Role of Cisco Talos in Cybersecurity

When it comes to IT security, complexity is a major risk factor. Organizations depend on increasingly complex networks...
2 min read

Part 2: Exploring the importance of DNS Security with Cisco Umbrella

If you have attended even a single meeting about cybersecurity, you know of firewalls, endpoint protection, and email...

Vores succes
bygger på integritet,
fleksibilitet, tilid og teamwork