Skip to the main content.

Effektiv og kompetent IT-drift og support

Codeex > Services > Codeex care > Drift og support

Få mere tid til udvikling

Hent produktbeskrivelsen herunder.

Download

Fokusér på kerneforretningen

Stabil og effektiv IT-drift og support er afgørende for både den strategiske udvikling, den daglige drift og medarbejdertilfredsheden. Ved at outsource effektiviseres den daglige problemløsning samtidig med, at virksomhedens IT-afdeling får mere tid til at støtte udviklingen af kerneforretningen.

Med ét kontaktpunkt for alle IT-henvendelser sikrer vi en strømlinet proces, hvor ingen udfordringer bliver overset. Derudover tager vi os af koordineringen med tredjepartsleverandører, så I slipper for kompleksiteten og kan fokusere på vækst og innovation.

I får et dedikeret team, der ikke bare løser problemer hurtigt og effektivt, men som også fungerer som jeres forlængede IT-afdeling.

At vælge Codeex Care handler om mere end blot IT-support. Det handler om at optimere forretningen, skabe tryghed i organisationen og sikre en stærk digital infrastruktur, der matcher jeres ambitioner.

Tre strategiske fordele

Ro i maven

IT-support der bare fungerer

Frigør tid

Mere tid til vækst

Skræddersyet

Tilpasset jeres behov

Avanceret løsning og gennemskuelig afrapportering

Ved at outsource får virksomhedenog en teknologisk avanceret løsning designet til at optimere både brugeroplevelsen og IT-afdelingens effektivitet. Desuden giver en dedikeret ITSM-portal adgang til statistik, dokumentation og overblik over både incidents og service requests. Dette sikrer en transparent og data-drevet tilgang til support og IT-drift.

Vi dækker alt fra VPN- og WiFi-problemer til administration af Microsoft 365-brugere og adgangsrettigheder. Med adgang til fjernstyringsværktøjer kan vi løse udfordringer hurtigt og uden unødvendige afbrydelser i jeres arbejdsgange.

 

Virksomheden får

  • Hurtig løsning af incidents med et dedikeret team, der kender jeres systemer i dybden.

  • Enkel adgang til support via telefon og mail.

  • Koordinering og eskalering til tredjepartsleverandører for problemfri håndtering.

Virksomheden får

  • Hurtig løsning af incidents med et dedikeret team, der kender jeres systemer i dybden.

  • Enkel adgang til support via telefon og mail.

  • Koordinering og eskalering til tredjepartsleverandører for problemfri håndtering.
website-lifestyle-meeting-04

Drift og support uden kompromiser

Med en drift- og supportaftale får virksomheden mere end blot hjælp til problemløsning. Virksomheden får en strategisk partner, der hjælper med at navigere i en kompleks digital verden. Og vi sørger selvfølgelig for, at både virksomhedens og brugernes data og netværk håndteres ud fra de højeste sikkerhedsstandarder.

Vores mål er at sikre en effektiv fejlhåndtering samt proaktiv support og rådgivning, som gør jeres virksomheds IT-løsning til en styrke, ikke en udfordring. Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for at optimere din virksomheds drift og support, så er du altid velkommen til en uforpligtende kop kaffe.

Få hjælp til at få den
bedste IT-infrastruktur

Codeex´ Bo Reggelsen er en af DK´s få HPE Ambassadors.

Så vil du have en uforpligtende snak om dine virksomheds muligheder med HPE, finder du næppe en bedre sparringspartner. 





Bo Reggelsen
Business Director, Enterprise og Datacenter

+45 2028 5170
br@codeex.dk

Blog

3 min read

Part 4: Enhancing Security with Cisco Duo

Multi-factor authentication (MFA) significantly enhances security by requiring multiple forms of verification before...
2 min read

Part 3: Understanding the Role of Cisco Talos in Cybersecurity

When it comes to IT security, complexity is a major risk factor. Organizations depend on increasingly complex networks...
2 min read

Part 2: Exploring the importance of DNS Security with Cisco Umbrella

If you have attended even a single meeting about cybersecurity, you know of firewalls, endpoint protection, and email...

Vores succes
bygger på integritet,
fleksibilitet, tillid og teamwork