Tidsregistering
Tidsregistrering af opgaver, projekter og kørsel.
Codeex > Lager og logistik > Mobile salgs- og serviceløsninger
I markeder og brancher hvor konkurrencen er hård, er det ofte ikke selve produktet eller leverancen, som fastholder kunden – i stedet er det servicen og evnen til at gøre livet let for kunden, kundens medarbejdere og kundens administration, som fastholder eksisterende kunder og tiltrækker nye. Så kan man forkorte reaktionstiden og mindske bureaukratiet for sine kunder, har man en konkurrencefordel. Desuden kan man ved at give kunderne online adgang til sit varekatalog skabe et effektivt salgsværktøj.
Mobile salgs- og serviceløsninger er med andre ord ikke længere kun en måde at effektivisere sin hverdag og optimere sine omkostninger på. Mobile salgs- og serviceløsninger er i høj grad også en måde at fastholde nuværende og tiltrække nye kunder på.
Ring mig opUdfyld formularen herunder, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
"Kunderne vil have info, løsninger og tilbud leveret på stedet. Derfor er tidssvarende og branchetilpassede mobile salgs- og serviceløsninger afgørende for at fastholde og tiltrække nye kunder".
Johnny Nørgaard, partner og ekspert i lager- og logistikløsninger, Codeex.
Codeex´ mobile salgs- og serviceløsninger er specifikt designet til virksomheder, hvor medarbejderne ofte er på kundebesøg eller løser serviceopgaver hos kunden.
De virksomheder som især opnår effektiviseringsfordele og øget salg er virksomheder, som leverer udkørende services eller reparationer, eller som har en salgsorganisation med mange sælgere på landevejen.
Via en app koblet op til virksomhedens ERP-system får medarbejderne adgang til direkte indberetning af tidsregistrering samt forbrug og bestillinger af materialer og produkter i det digitale varekatalog.
Dermed skabes kosteffektiv administration og lagerstyring med realtime-overblik over leveringstider samt mulighed for optimal kundeservice, planlægning af ruter og projektplanlægning.
Den primære værdi for administration er den dybe integration med virksomhedens ERP-system. Det betyder, at data er opdateret og synkroniseret i det øjeblik, de bliver scannet eller tastet ind på virksomhedens lager, hos distributøren eller kollegaen hos kunden.
Lagermedarbejderen kan fra en og samme mobile enhed udføre alt lige fra lagerforespørgsel og varemodtagelse til pluk og vareoptælling. Tilknyttes en printer kan labels printes direkte på lageret fra enhver enhed og effektiviteten dermed øges yderligere.
Enhver vare, ordre eller palle kan øjeblikkeligt identificeres og findes. Det giver fuldt overblik over lager- og leveringssituationen og forhindrer flaskehalse, før de opstår. Og man kan hurtigt og intuitivt skabe alle de skræddersyede dashboards og rapporter, som ledelse og kunder måtte efterspørge.
Når din virksomhed har konstant overblik over lager- og leveringssituationen, bliver det langt lettere at planlægge løsninger og projekter optimalt. Farvel til serviceopgaver og teknikere der går i stå på grund af manglende reservedele og slut med sælgere, som får lovet kunderne leveringstider og antal som ikke kan holdes. Goddag til gladere kunder som dermed bliver lettere at fastholde.
Udover at give sine kunder en bedre serviceoplevelse får din virksomhed også mulighed for at lette kundens administration. Ved at integrere lagerbeholdning, ordreafgivelse. Tidsregistering, kundekort og fakturering direkte med kundens ERP-system bliver det muligt for dine kunder selv at oprette fx opgaver, bestille produkter og booke service- eller salgsbesøg. Det gør jeres partnerskab endnu tættere og giver samtidig effektive besparelser på administration hos både din og kundens virksomhed.
Når alle data er fri og tilgængelige i real-time, bliver grundlaget for ledelsens strategiske beslutninger optimale. Samtidig bliver det lettere for lager- og logistikchefen at identificere effektiviseringsgevinster samt at planlægge de optimale ruter og stop.
Desuden øges den generelle leveringskvalitet til kunderne, hvilket betyder øget kundetilfredshed - samt at der bruges færre ressourcer på at rette op på fejlleverancer.
Sidst men ikke mindst knytter den forbedrede salgs- og serviceoplevelse dine kunder endnu tættere til din virksomhed. Det smitter positivt af på bundlinjen.
Her kan du hente en e-Book om salgs- og serviceløsningen, der gør det let at registrere og dokumentere tid, kørsel, materialer og ydelser.
Udfyld formularen herunder og få en gratis analyse af, hvordan du effektiviserer dine medarbejderes hverdag og giver dine kunder en endnu bedre service. Din virksomhed får blandt andet:
• Fælles gennemgang og identificering af jeres virksomheds og jeres kunders behov
• Analyse og konkrete løsningsforslag til en mere effektiv administration, gladere kunder og en bedre bundlinje.
Udfyld formularen, så kontakter vi dig inden for de næste to arbejdsdage for at aftale nærmere om en gratisk analyse af din nuværende løsning inkl. konkrete optimeringsforslag.
Herunder kan du hente vores gratis eBook om, hvordan du får mere ud af din nuværende lager- og logistikløsning. Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, får du inspiration, cases og gode tilbud direkte i din mailboks hver tredje uge.
Udfyld formularen herunder og få eBooken om, hvordan du får mere ud af din nuværende lager- og logistikløsning - det kræver ikke nødvendigvis tunge investeringer ...
Udfyld formularen herunder. Så får du hver tredje uge vores nyhedsbrev med inspiration, cases og gode tilbud. Du kan selvfølgelig altid framelde dig igen.
Man kan ofre nok så mange penge på marketing og image. Men det er oplevelsen af kvaliteten og servicen fra de udkørende teknikere, som afgør kundernes vurdering af virksomhedens leverance. Derfor er det afgørende, at teknikerne på stedet har overblik over lagerstatus for de nødvendige materialer samt over hvilket udstyr, kunden anvender. Det er dette overblik, mobile salgs- og serviceløsninger kan give.
Det er dog ikke nok at have overblik over materialer og udstyr. Arbejdet skal jo også gøres. Og som alle ved, ser kunden helst, at det blev udført senest i går …
Via online service- og tidsregistreringen i den mobile serviceløsning kan teknikeren på stedet give et estimat på arbejdets omfang og på, hvornår det kan udføres.
Dermed oplever kunden ved integration af kundekort, opgaveoversigt og varekatalog hurtig og handlekraftig service – hvilket er den direkte vej til en langvarig og profitabel kunderelation.
Herunder går vi i dybden med fordelene med en fuld integration af en mobil salgs- og serviceløsning. Afhængigt af din virksomhed og dine kunders behov og modenhed, er det muligt at fokusere på specifikke enkeltområder.
Den mobile serviceløsning giver et fuldt real-time overblik over lagerstatus, kundens udstyr og hvornår en reparation kan foretages, får teknikeren mulighed for med det samme at svare kunden på ”hvor”, ”hvornår” og ”hvor meget”. Præcis de tre spørgsmål, som 9 ud af 10 kunder vil have besvaret hurtigst muligt. Kan man det, er man allerede tæt på at have en tilfreds kunde.
Tidsregistrering af opgaver, projekter og kørsel.
En komplet liste over den registrerede tid med mulighed for redigering.
Indsendelse af bilag direkte fra app’en til godkendelse og udbetaling.
Stempel ind/ud og tilføj kørsel, dokumenter, noter og varestyring til arbejdstiden.
Fotos, tegninger og noter til dokumentation opgaver samt app til bilag.
Kilometerregnskab der kan bruges som understøttelse til dokumentation til f.eks. SKAT.
Overblik over opgavekort, egne opgaver og teamets opgaver samt varestyring.
Registrering af fravær, sygdom, interne møder og uddannelse.
Når man gør det muligt for servicefolk- og ledere at indtette tidsforbrug samt forbrug og bestillinger af materialer direkte via en app, reduceres spild og fejl betydeligt. Samtidig reduceres tiden fra ordreafgivelse til handling.
Vi har alle det dem. Kassevognene hvor forrude og passagersæde flyder med kvitteringer, fakturaer og håndskrevne noter. Det er ikke nødvendigvis udtryk for dårligt arbejde – men manglen på struktur og risikoen for fejl er åbenlys. Og så er der jo også lige pointen om, hvilket signal det sender til kunden …
Med tidsregistrering, varekatalog, kundekort, opgaveoversigt og bilag samlet i én app, er der ikke længere nogen undskyldning for at køre rundt i en rodebutik.
Med mobile salgs- og serviceløsninger foregår alle bestillinger fra virksomhedens varekatalog på en tablet, smartphone eller håndterminal. Og alle fakturaer for materialeforbrug og tidsregistrering går direkte til økonomiafdelingen. Det samme gælder for kørsels-, tids- og serviceregistreringen. Med mobile salgs- og serviceløsninger er den private indkøbsseddel den eneste huskeseddel, som teknikeren eller sælgeren behøver.
Samtidig kan økonomiafdelingen straks efter et afsluttet servicebesøg sende en korrekt faktura inkl. tidsregistrering og varebrug til kunden - evt. med tilhørende billeddokumentation og digital underskrift som medarbejderen også kan uploade direkte via sin mobile enhed.
Når servicemedarbejderne registrerer alle data for et servicebesøg, får man som virksomhed en konstant opgaveoversigt over alle igangværende og kommende opgaver. Det gør det blandt andet muligt at disponere mandskab og planlægge køreruter mest kosteffektivt samt at optimere sin lagerstyring. Samtidig bliver det muligt at trække rapporter om medarbejdernes effektivitet, virksomhedens vareflow, lagerstatus og meget mere via Analyzer fra MOBI solutions.
En mobil serviceløsning med varekatalog og kundekort gør det let for teknikere og sælgere at anbefale, vælge og bestille produkter sammen med kunden i virksomhedens online varekatalog.
Kunden får optimal og effektiv rådgivning,
langvarige salgs- og tilbudsprocesser kan springes over, og leveringstidspunktet er kendt med det samme.
En effektiv, fleksibel, hurtig og systematiseret adgang til virksomhedens og kundernes data giver fordele for både teknikere og servicefolk i marken, administrationen på kontoret, chefen på lageret samt kunderne og deres virksomhed.
Det kan mærkes på både arbejdsglæden, kundetilfredsheden og bundlinjen.
... får en nemmere og mere effektiv hverdag, fordi tiden bliver udnyttet bedre, kunderuten bliver beregnet automatisk, og systemet er fuldt opdateret med kundens udstyr.
... kan fakturere hurtigere med korrekt tidsregistering og materialeforbrug, fordi fakturagrundlaget kan godkendes sammen med kunden direkte på servicestedet.
... kan altid se en opdateret og korrekt lagerstatus, fordi materialeforbrug/salget registreres med det samme i virksomhedens varekatalog.
... får en bedre oplevelse af din service, fordi der er styr på aftaler, tidsregistreringer, fakturering og kundeoplysninger. Samtidig kan nye projekter, opgaver og tidsplaner estimeres på stedet - og det kan kunderne godt li´!
Appen kan køre på både WiFi og 4G, så sælgerne slipper for at skulle koble sig op på eksterne netværk. De skal blot logge ind, så er der adgang til alle de data, der skal til for at servucere kunden og lægge ordrer ind.
Opstår der problemer med netforbindelsen, er det intet problem. Alle funktioner kan benyttes i off-line tilstand. Så snart online-forbindelsen er genetableret, synkroniseres alle data med virksomhedens ERP-system.
Vores mobile serviceløsninger er naturligvis udviklet til både Android og IOS. Løsningen bliver integreret ”på toppen” af virksomhedens nuværende ERP-system. Det betyder, at jeres data altid er opdateret og synkroniseret – hele vejen fra teknikeren i markedet over lagerchefen og til ledelsen.
Da alle data krypteres før de sendes, er du og dine kunder altid sikret optimal datasikkerhed.
Udgangspunktet for lagerstyringsprogrammet og service-appen er Microsoft Dynamics forretningslogik. Vores løsning integrerer problemfrit med følgende ERP-systemer: Microsoft Dynamics AX/NAV/BC/365/CX5 samt Uniconta, IBM, SAP, SAP Business One, Visma og Visma.net
Da vores løsning integreres ”på toppen” af virksomhedens ERP-system, så tager en fuld teknisk integration typisk ikke mere end to til tre dage. Det kan du læse meget mere om i eBooken herunder.
Digital lagerstyring som softwareoverbygning på ethvert ERP og til enhver version.
Udfyld formularen herunder, så sender vi dig eBooken med det samme.
Via en mobil salgsløsning får dine sælgere og deres kunder mulighed for sammen at søge, vælge, bestille og fakturere produkter eller løsninger direkte i virksomhedens online-katalog via en tablet, terminal eller smartphone.
Glem alt om lange salgs- og tilbudsprocesser. Nu kan det hele klares sammen, on-the-spot og med få klik i et effektivt salgsværktøj. Alle interaktioner og data holdes i ét system, hvilket gør løsningen mere datasikker og lettere at bruge.
Salg er virksomhedens ansigt udadtil. Så jo mere professionelle, effektive og servicemindede sælgerne fremstår, jo mere attraktiv fremstår virksomheden som eksisterende eller ny samarbejdspartner.
Kvalitet og pris vil selvfølgelig forsat være vigtige parametre. Men efterhånden som forskellene til konkurrenterne bliver mindre, bliver det at kunne eksekvere hurtigt samt at være i stand til at tilbyde unikke services eller muligheder lige så afgørende parametre.
Skal virksomhedens afdeling og medarbejdere med ansvar for Salg stå ud i markedet, er det derfor nødvendigt med et teknisk set-up, som understøtter hurtig eksekvering og unikke services. To elementer skal være på plads: Online bestilling og registrering af ordrer samt real-time opdatering af lagerstatus og leveringstidspunkt hos kunden. For kun gennem dette kan Salg svare på de tre spørgsmål, som kunderne har størst fokus på at få besvaret:
- ”Hvilket produkt er det bedste for mig?”
- ”Hvornår kan jeg have det?”
- ”Hvor meget koster det?”
Med en app-baseret mobil salgsløsning der udveksler real-time data med virksomhedens ERP-system, kan udkørende sælgere besvare spørgsmålene med det samme – uanset om de arbejder hjemme, på kontoret eller er på kundebesøg. Dermed har din virksomhed etableret en klar konkurrencefordel!
Mange virksomheders sælgere er stadig bundet til virksomhedens kontor, når der skal ”køres ordrer igennem”. Primært fordi virksomhedens ERP-løsning kun er tilgængelig fra kontoret. Dermed risikerer man, at ordrer modtaget på kundemøder bliver helt eller delvist glemt, at kunden når at ombestemme eller at leveringen forsinkes, fordi ordren først bliver indtastet mange dage senere. Det er ikke noget kunderne ser med milde øjne på!
Med en app-baseret løsning har sælgerne adgang til kundeoversigt, varekort, specifikationer, lagerstatus, ordreregistrering, godkendelse og fakturering overalt.
De umiddelbare fordele er åbenlyse. I eBooken kan du læse om endnu flere fordele.
Alle data sendes direkte til virksomhedens ERP-system. Dermed har den lageransvarlige et konstant overblik over lagerstatus og leveringstider. Men fordelene går også den modsatte vej; alle sælgere kan nemlig også se specifikationer, pris og lagerstatus samt hvilke produkter, der er kort og lang ventetid på i real-time og dermed bedre rådgive og servicere deres kunder.
Appen fungerer problemfrit på både WiFi og 4G, så medarbejderne behøver ikke besværet med at tilkoble sig lokale netværk. De skal blot logge ind, så er de klar til at rådgive kunden og registrere kundens bestillinger.
Skulle der opstå problemer med WiFi eller 4G, kan alle opgaver stadigvæk udføres. Så snart den mobile enhed igen er online, vil alle data blive synkroniseret.
Appen giver mange muligheder, men kan let konfigureres, så sælgerne kun præsenteres for de funktioner. Udover at give en mere effektiv brug minimerer dette også modstanden mod at bruge et nyt system, da alle de tilgængelige muligheder vil opleves som relevante af brugerne. Blandt funktionerne og infoen i appen er:
Få et fuldt kundeoverblik med online kundekort med adresser, kontaktperson samt aftaler om projekter, priser og levering.
Se kunder listet på et kort, samt kundeinfo, åbne ordrer, fakturaer og prisaftaler.
Se produkter visuelt sorteret efter kategorier, deres aktuelle lagerstatus og tilføj vare til indkøbskurv.
Opret kundeordre direkte på stedet - tilføj noter, scan stregkoder og forespørg på levering.
Med app´en kan sælgerne interagere direkte med kunderne, uanset om mødet er på kontoret hos kunden eller via Teams fra hjemmekontoret. Al relevant kundedata er altid lige ved hånden som et effektivt salgsværktøj på sælgernes tablet, terminal eller smartphone.
Vil du vide mere om, hvordan du gør dine sælgere uafhængige af tid og sted, så hent vores eBook her.
Det er ikke kun dit salg, du får optimeret med kombinationen af mobile salgsløsninger og app´s. Integrationen af en mobil salgsløsning og appen giver din virksomhed nye muligheder for at effektivisere hele vejen rundt. Delingen af real-time data giver ledelsen et bedre overblik, mulighed for optimering af arbejdsprocesser og optimale betingelser for Salg.
Appen er udviklet til Android, iPhone og iPad, og bliver integreret ”på toppen” af virksomhedens nuværende ERP-system. Det betyder, at alle data altid er opdateret og synkroniseret – hele vejen fra sælgeren, over bogholderiet og lageret til salgschefen og topledelsen. (Alle data krypteres, før de sendes.)
Udgangspunktet for lagerstyringsprogrammet og service-appen er Microsoft Dynamics forretningslogik og understøtter følgende ERP-systemer: Microsoft Dynamics AX/NAV/BC/365/CX5 samt Uniconta, IBM, SAP, SAP Business One, Visma og Visma.net
Da vores løsning integreres ”på toppen” af virksomhedens ERP-system, tager en fuld teknisk integration typisk ikke mere end to til tre dage, uafhængigt af virksomhedens størrelse og antal brugere.
Du kan læse mere om softwarebaseret dataintegration her.
MobiSolutions er en mobil løsning til logistik, service, salg og B2B/B2C og skaber effektivitet samt overblik over arbejdsprocesser, da løsningen er fuldt integreret med Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV, Uniconta og MobiCloud. Dette betyder, at så snart data er indtastet på en enhed vil de være tilgængelige og synkroniserede i dit system - nemt og simpelt.
Du kan læse mere om softwarebaseret dataintegration her.
Udfyld formularen ved at klikke på knappen og få en gratis analyse af, hvilke og hvor store gevinster din virksomhed kan opnå via en softwarebaseret dataintegration. I analysen indgår:
• Fælles gennemgang og identificering af jeres virksomheds og jeres kunders behov
• Analyse og løsningsforslag til, hvordan din virksomhed får fuld dataintegration mellem lager og økonomisystem.
Udfyld formularen og få en gratis analyse af, hvilke og hvor store gevinster din virksomhed kan opnå via en softwarebaseret dataintegration.
Herunder kan du hente vores gratis eBook om, hvordan du får mere ud af din nuværende lager- og logistikløsning. Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, får du inspiration, cases og gode tilbud direkte i din mailboks hver tredje uge.
Udfyld formularen herunder og få eBooken om, hvordan du får mere ud af din nuværende lager- og logistikløsning.
Udfyld formularen herunder. Så får du hver tredje uge vores nyhedsbrev med inspiration, cases og gode tilbud. Du kan selvfølgelig altid framelde dig igen.
Desværre har mange beslutningstagere og virksomheder den opfattelse, at mobile salgs- og serviceløsninger er besværlige og omkostningstunge at implementere. Typisk fordi man tror, at integrationen mellem det nye system og virksomhedens ERP er kompliceret og omfattende.
Dette har også tidligere været tilfældet – men det er det ikke længere med Codeex mobile salgs- og serviceløsninger.
I stedet for at skulle integreres direkte ind i ”hjertet” af din virksomheds ERP, integreres Codeex mobile salgs- og serviceløsninger ”på toppen” af ERP. Det betyder, at en fuld teknisk integration af vores software og apps til din virksomheds ERP typisk tager to til tre dage, uanset virksomhedens størrelse og antallet af brugere.
Alle apps indbygges i virksomhedens stregkodesystem og håndscannere samt ”på toppen” af virksomhedens økonomisystem for at sikre øjeblikkelig opdatering og fuld integration i alle hjørner af virksomheden.
Codeex leverer softwareløsninger, der sørger for gnidningsløs real-time udveksling af data mellem medarbejdere og økonomisystemer indenfor logistik, service og salg - til både B-2-B og B-2-C virksomheder.
Vores løsninger er fuldt integrerbare med Microsoft Dynamics AX/NAV/BC/365/CX5 samt Uniconta, IBM, SAP, SAP Business One, Visma og Visma.net.
Konkret registrerer medarbejderne alle handlinger på en bærbar enhed. Fx en mobiltelefon, tablet eller håndscanner. Derfra synkroniseres data i realtime til virksomhedens økonomisystem.
Dette betyder, at så snart data er indsamlet via en enhed, vil de være tilgængelige og synkroniserede i dit system (og evt. også i kundens systemer) - nemt og simpelt.
Vores mobile salgs- og serviceløsninger fungerer problemfrit på både WiFi og 4G. Det går livet lettere for alle udkørende kollegaer, da de slipper for konstant at skulle logge ind på andres netværk.
Vores løsninger kan selvfølgelig også benyttes offline. Så snart sælgeren eller teknikeren er online igen, opdateres alle indtastninger i virksomhedens ERP-system.
Vores mobile salgs- og serviceløsning består af én softwareintegration med række apps. Det betyder, at du har fuld fleksibilitet i forhold til, hvor omfattende din løsning skal være – og hvilke områder af din virksomhed, du vil optimere på.
Du kan starte med én simpel app til fx tidsregistrering, fraværsregistrering, varekatalog, opgaveoversigt, materialeregistrering eller ruteplanlægning.
Eller du kan gå hele vejen med den fulde løsning og integrere din lagerstatus, ruteplanlægning, ordreafgivelse og fakturering med både dit eget ERP og dine kunders ERP.
Eller du kan vælge en løsning midt imellem.
Pointen er, at det er dig og dine behov, der bestemmer.
Codeex softwareløsning for udveksling og opdatering af alle data mellem administration, lager og håndscannere kan let ”lægges oven på” Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics Navision, C5, Microsoft 365 og Uniconta.
Typisk kan en fuld integration af lagerdata til virksomhedens ERP implementeres på tre dage. Det kan du læse mere om i eBooken herunder.
eBook: Fuld dataintegration til alle ERP-systemer- uanset system og generation.
Udfyld formularen herunder, så får du eBogen med det samme.
SOTI Mobile Device Management (MDM) er det mest omfattende Mobile Device Management værktøj tilgængeligt på markedet. SOTi MDMl giver dig blandt andet:
• Central overvågning af alle mobile enheder
• Central konfiguration af alle terminaler
• Styring af forskellige profiler, herunder individuel sikkerhedslåsning af funktioner på terminalerne
• Remote management af håndterminaler
• Opdatere og konfigurere applikationer, administrere licens-, system-, netværks- og sikkerhedsparametre samt konfigurationskloning.
Al betjening foregår direkte fra Codeex og/eller fra jeres egen interne it afdeling.
Codeex anbefaler SOTI MDM til alle kunder, som har mere end 10 mobile enheder samt til mindre virksomheder uden en intern IT-afdeling.
Du kan læse mere om Soti MDM her. Du er også altid velkommen til at kontakte partner vores ekspert i dataintegration John Spliid js@codeex.dk eller på 76 71 00 00.
Udfyld formularen ved at klikke på knappen og få en gratis analyse af, hvilke og hvor store gevinster din virksomhed kan opnå via en softwarebaseret dataintegration. I analysen indgår:
• Fælles gennemgang og identificering af jeres virksomheds og jeres kunders behov
• Analyse og løsningsforslag til, hvordan din virksomhed får fuld dataintegration mellem lager og økonomisystem.
Udfyld formularen og få en gratis analyse af, hvilke og hvor store gevinster din virksomhed kan opnå via en softwarebaseret dataintegration.
Herunder kan du hente vores gratis eBook om, hvordan du får mere ud af din nuværende lager- og logistikløsning. Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, får du inspiration, cases og gode tilbud direkte i din mailboks hver tredje uge.
Udfyld formularen herunder og få eBooken om, hvordan du får mere ud af din nuværende lager- og logistikløsning.
Udfyld formularen herunder. Så får du hver tredje uge vores nyhedsbrev med inspiration, cases og gode tilbud. Du kan selvfølgelig altid framelde dig igen.
Vil du effektivisere dine medarbejderes hverdag og tilbyde dine kunder endnu hurtigere og endnu mere fleksible services og løsninger?
Så giv mig et kald, send mig en mail eller book et uforpligtende møde direkte i min kalender via linket herunder.
Johnny Nørgaard
Partner
Telefon: 76 71 00 00
E-mail: jn@codeex.dk
Med udgangspunkt i mere end 20 års erfaring og leverancer til hundredvis af kunder leverer vi alle typer lager- og logistikløsninger.
Vi rådgiver og implementerer med udgangspunkt i din virksomheds behov samt markedets bedste hard- og software; fra afmærkningsetiketter, håndterminaler og truckscannere til netværksløsninger, plukkestrategier og integration til alle økonomisystemer.
Alt sammen med ét mål for øje – at sikre din virksomhed effektiviseringsgevinster og strategiske konkurrencefordele.
jul. 23, 2024 by Johnny Nørgaard
jan. 18, 2024 by Johnny Nørgaard
jan. 4, 2024 by Lars Elleriis